Jesteśmy Autoryzowanym partnerem

Wolf Łodzie Aluminiowe

Łodzie aluminiowe dla wędkarzy

Zapraszamy do zapoznania się z naszą technologią produkcji oraz sztandarowym modelem Discovery 460

Nasza firma powstała z połączenia wieloletniej pasji do wędkarstwa oraz produkcji łodzi. Ostatnie lata to dla nas żmudny i wymagający okres projektowania i testowania wielu koncepcji idealnej łodzi wędkarskiej. Po wielu próbach i modyfikacjach, które miały na celu doprowadzenia naszego projektu do ideału, chcielibyśmy przedstawić Państwu nasz flagowy model łodzi aluminiowej Wolf –  Discovery 460.

Dla kogo kierujemy naszą ofertę ?

Jeśli jesteś zapalonym wędkarzem i szukasz profesjonalnego sprzętu w postaci łodzi na każde warunki to trafiłeś idealnie. Długość całkowita jednostki to 470 cm przy szerokości 203 cm czyni ten model niesamowicie bezpieczną i stabilną jednostką pływającą.

W naszym projekcie postawiliśmy, na jakość i przede wszystkim wytrzymałość, dlatego konstrukcja naszej łodzi w całości bazuje na 4mm aluminium morskim, najwyższej dostępnej, jakości. Kształt dna to delikatne V z wyraźnie zarysowanym Reeves chain który ma na celu utrzymanie maksymalnej stabilności, odprowadzeniu wody podczas ślizgu oraz pozytywnie wpływa na zwrotność jednostki. Wysoka burta daje poczucie bezpieczeństwa oraz pozwala na przemieszczanie się po zbiornikach z bardzo wysoką falą. Nasz autorski projekt rufy łodzi pozwolił na przeniesienie środka ciężkości silnika, co pozytywnie wpłynęło na szybkość wejścia łodzi w ślizg

Discovery 460 potrzebuje relatywnie małego silnika do komfortowego i szybkiego przemieszczania się. Wnętrze naszej łodzi tworzyliśmy wraz z wędkarzami o ogromnym doświadczeniu przez co mogliśmy uzyskać idealne i bezpieczne dla wędkarzy rozmieszczenie pokładu, 11 obszernych i suchych bakist pozwoli na spakowanie wszystkiego czego tylko potrzebujemy, w tym pełnowymiarowa bakista na wędki czy bakista na żywą rybę z napowietrzaniem.

Wolf łodzie aluminiowe wentylacja bakist

Naszym autorskim projektem jest również system wentylacji bakist, który za pomocą jednego przycisku i specjalnie zaprojektowanego wentylatora osusza i wentyluje wszystkie bakisty naraz podczas postoju łodzi w garażu lub zacumowanej w marinie.

Dodatkowa bakista na pełnowymiarowe koło ratunkowe to kolejny z naszych pomysłów na idealnie przemyślaną przestrzeń.  Wbudowany zbiornik paliwa 70l, oświetlenie nawigacyjne, topowe i do dokowania również znajduje się w standardzie.

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest specjalnie zaprojektowane miejsce na przetworniki echosond, które są usytułowane w dolnej części kadłuba, dzięki czemu są one bezpiecznie umiejscowione pod wodą w każdym momencie przemieszczania się i nie powodują dodatkowego rozchlapywania wody.

Zakończeniem burty jest aluminiowy profil z dwiema prowadnicami do szybkiego montażu mocowań.

Zwieńczeniem projektu było zastosowanie najwyższej jakości materiałów wykończeniowych jak dodatkowe knagi, specjalny dywan marynistyczny czy vinyl. Dodatkowo w łodzi znajdują się dwa gniazda 12v oraz USB, wbudowana ładowarka akumulatorów dziobowy przycisk wskaźnik poziomu paliwa. Waga w pełni uzbrojonej i zatankowanej łodzi oscyluje w granicy 430kg, co przy silniku 50 KM rozpędza ją do ponad 60km/h.

Łódka wędkarska w całości wykonana z aluminium morskiego (PA13 / PN/EN 5083), jest to najwyższej jakości stop stosowany w przemyśle stoczniowym i offshore na wielkogabarytowe konstrukcje masztów, ramp, pomostów etc. Każdy element nośny łodzi wykonany jest z blachy o grubości 4mm (konkurencja stosuje 1,5mm), co zapewnia nieporównywalnie większą sztywność oraz trwałość. Dodatkowo połączenia elementów w większości są wykonane metodą pióro-wpust (z angielskiego tab and slot ), jedną z najlepszych metod do łączenia elementów blaszanych. Całość dopełniają podwójne spoiny (od wewnątrz i od zewnątrz poszycia kadłuba) co zapewnia szczelność i odpowiednią wyporność całej konstrukcji. Spoiny wykonane są głównie metodą MAG, ale tam gdzie to się da stosujemy metodę TIG, zalecaną do spawania aluminium ze względu na jego właściwości mechaniczne i rozszerzalność termiczną.

Sam proces produkcji odbywa się w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w swojej branży. Wyjątkowo wnikliwa kontrola i wielokrotne testy i wprowadzane usprawnienia pozwalają nam oferować produkt bardzo wysokiej jakości w adekwatnej do tego cenie. Przykładowym procesem kontrolnym który wykonujemy w czasie produkcji to napełnienie podpokładu wodą z czynnikiem barwiącym i obserwowanie czy nie mamy wycieków. Następnie gdy kontrola zostaje zakończona  mamy pewność ze komora wypornościowa łodzi jest szczelna i Państwa nie zawiedzie przystępujemy do spawania/montowania dalszej części osprzętu.

Proces powstawania naszej łódki zawsze zaczynamy od procesjonalnie przygotowanego modelu 3d w oprogramowaniu Solidworks przez inżyniera konstruktora z wieloletnim doświadczeniem. Modelowanie 3d pozwala unikać błędów produkcyjnych, weryfikować potencjalne kolizje, oszacować  koszty produkcji już na etapie samego projektu. Pozwala nam to także na realizacje nowych, przyszłościowych projektów, oraz projektów indywidualnych dopasowanych do Państwa potrzeb.

Oprócz specjalistycznej wiedzy oraz technologii, w pracy nad naszą łódką kierujemy się przede wszystkim funkcjonalnością i pasją. Pomysłodawca koncepcji jest zapalonym wędkarzem od wielu lat i to głównie jego upór, wiedza i pasja pozwoliły na stworzenie tak dopasowanego do potrzeb produktu. Wyróżnia to nas na tle konkurencji, gdzie tak naprawdę każdą łódkę składa zwykły, szary monter, który nie przywiąże wagi do każdego detalu, tak jak to robi osoba codziennie oddająca się swojej pasji.

Pomimo złożonej geometrii dzięki pracy w 3d nic się ze sobą nie przecina, wszystko jest dopasowane i spójne

Blachy wzdłużnika i poprzeczne spasowane technologią pióro-wpust

Skomplikowana geometria 3d formowana na zimno została osiągnięta tylko dzięki profesjonalnemu programowi do projektowania, z użyciem modułu powierzchniowego.

Widoczna dbałość o każdy detal i ergonomie. Widoczne są to rurki odpływowe od bakisty, mocowanie echosondy, wzmocnienie mocowania silnika